Seda

Nesnelere yapışıp kalma, çünkü her şey geçicidir.
Sayfa 109·Kitabı okudu
Reklam
Ölmeyi öğrenince yaşamayı öğrenmiş oluyorsun.
Sayfa 89·Kitabı okudu
Herkes öleceğini bilir fakat buna inanmak istemez.
Sayfa 87·Kitabı okudu
Bazen gördüğünüz değil, hissettiğiniz şeye inanmalısınız.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Eğer ağlamam gerekiyorsa bir güzel ağlarım. Ama ardından hayatımda halen güzel olan şeylere yoğunlaşırım.
Sayfa 66·Kitabı okudu
Reklam