Kendi dönemimi,çevremdeki insanları düşündüm.Bu kadar büyük kısımlar,korkunç acılar yaşanmıyordu.Ama insanlar hala,sanki bu hayatı nasıl zorlaştırabiliriz,nasıl çekilmez hala getirip mutsuzluğa neden oluruz diye,gece gündüz düşünüyorlar,sürekli bunun için uğraşıyorlardı.