Seda Ergen

Seda Ergen
@Seda_Ergen
Aslinda hepimiz öldürülmüştük.Sadece bedenlerimiz henüz toprağa gömülü değildi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Artık hayatı öğrenmiştim.İnsanlardan çok fazla korkuyor,içinde yaşadığımız dünyaya hiç güven duymuyordum.
Her gün bir öncekinden daha zorluğu olduğu halde,her an güzel günlerin beklentisi içinde yaşamak çok güçtü.
Benim gibi ansiklopedik kadınlar sığ düşünceli erkeklere ağır gelir.
Alıntı
Sadece ölü balıklar tamamen dalgaların götürdüğü yere giderler .