Seda

Seda
@Seda_ates
İyilik birinin içinde, diğerinin görüntüsünde.
Reklam
Belli ki ortada kayda değer bir sevgi yokmuş.
Dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor; her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığına ve akıllı, duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine olan inancım güçleniyor.
İnsan dünyada bir başınadır.
Sanırım her yaradılışta belli bir kötülüğe doğru eğilim vardır... doğal bir kusur, en iyi eğitim bile üstesinden gelemez.