İnsanların ahmaklıklarını, kötülüklerini gereğince çabuk unutamıyorum ya da bana yönelik kabalıklarını. Kimse duygularımı kolay kolay kışkırtamaz. Yaratılışım için kinci diyebiliriz belki.. Birinden bir kez soğuyunca ilelebet soğurum.
Ve yine bu millet pek iyi biliyor ki, asıl tehlike, bu memleketin istikbalini de , hürriyetini de, varlığını da tehtid eden bir tek ve hakiki tehlike, bugünkü ehliyetsiz iktidarın devamıdır.