Seda

Seda
@Seda_tn00
Ruhhalikarışık
“ağlamaklı oluruz. sebepsiz yere ağlarız belki.  beni tek hüzünlendiren sen değilsin ki.”
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hasret başını eğermiş insanın...
Çok gülüyor olmam hayatımın kolay olduğu anlamına gelmez. Yüzümde bir gülümseme olması, bir şeyin beni rahatsız etmediği anlamına da gelmez. Sadece olumsuzluklar üzerinde durmamayı, başımı dik tutmayı ve hayatıma devam etmeyi seçiyorum.
Çok sonra anlıyor insan kelimelerin aslında bir anlam ifade etmediğini, davranışa yansımayan hiçbir şeyin önemi olmadığını.