Seda

Seda
@Seda_tn00
Ruhhalikarışık
“ağlamaklı oluruz. sebepsiz yere ağlarız belki.  beni tek hüzünlendiren sen değilsin ki.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hasret başını eğermiş insanın...
Çok gülüyor olmam hayatımın kolay olduğu anlamına gelmez. Yüzümde bir gülümseme olması, bir şeyin beni rahatsız etmediği anlamına da gelmez. Sadece olumsuzluklar üzerinde durmamayı, başımı dik tutmayı ve hayatıma devam etmeyi seçiyorum.
Çok sonra anlıyor insan kelimelerin aslında bir anlam ifade etmediğini, davranışa yansımayan hiçbir şeyin önemi olmadığını.