Seda

Seda
@Seda_tn00
Ruhhalikarışık
Sonsuzluğu aşeriyor aciz ruhum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Doğru yoldan ayrılmadığımız, sevgi, saygı ve umut dolu bir yıl olsun.
O kadar huzurlu, o kadar dingin ve o kadar kendimden eminim ki... Ne bir intikam duygusu var içimde ne geçmişe dair bir hırs ne de görmek istediğim bir hesap... Benimle savaşmış ya da savaşmakta olan kim varsa ona sadece tek bir cümler var. Sen kazandın. Şimdi kendinle olan kavganıda al yanına ve uzağımda kal.
Ne hissettiğimi unutup neyi hak ettiğimi hatırlama dönemindeyim.
Kendimi uzun uzun anlatmak ve susmak arasında gidip geliyorum çoğu zaman. Hiçbir zaman hissettiklerimi tam anlamıyla anlatmayacağımı, anlatsam da anlaşılmayacağımı bildiğimden susmayı tercih ediyorum. Yazıp yazıp siliyorum hep, cümlelerimi toparlayamıyorum. Bir şeyler yolunda değil ama inatla herşey yolundaymış gibi davranıyorum. Bazen düşüncelerim arasında kayboluyorum ve bazen de düşünmekten kaçıyorum. Böyle nereye kadar devam edecek diye sormuyorum artık kendime. Çünkü cevabını biliyorum. Sadece bir köşeye çekiliyorum sesizce. Yolunda gitmeyen ne varsa bir an son bulsun istiyorum.