Kitap başlarda biraz yorucu ama ileriki sayfalarda Tanzimat döneminin aşk serüvenlerini iliklerinize kadar hissettiriyor. Şehriyar ve Perihan'ın çekişmeleri, Adil Giray ikilemleri derken beklenmeyen bir sonda Cezmi'nin çaresizliği keyif vermeye başlıyor.