Çocukluğumda bir kitapla tanışmıştım aslında böyle yönlendirmeli sonlarla. Çok keyif aldım ancak bu kitapta mutlu son yok hiç. Bir süre sonra "aa yeter be her seferinde ölüyorum" dedirtiyor. Gerçekte mutlu sonları görebilecek miyiz bilmiyoruz bari kitapta mutlu sonları yakalayabilseydik.
Ama ölümü hatırlamak isterseniz ara ara okunabilir.