Sedaa

Bir duruşu olmalı insanın. bir bakışı, bir anlayışı, bir aşkı, bir davası olmalı. Gökyüzüne bakmayanların kalbi, daha çok kirlenir. ...ve insan en çok göğe vurgun. Sonra zifiriliğe, şiire... ve hep Allah'a. Cahit ZARİFOĞLU
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İmtihan bu ya...Balığın gönlü çöle vurulur... ŞEMS-İ TEBRİZİ
Sonra belki çay içeriz, şansımız varsa yağmur da yağar. Güzel şeyler olur belki. Sen gel bence.....