Eğer sevgiyle pişirirse herşey doğru oluyordu.
Demek ki eğer sevgiyle yaşarsa... Aynı şey miydi? Belki sevgiyle, gerçek bir aşçı, gerçek bir anne, bir kardeş ve bir aşık olabilirdi.
İstediği herşey olabilirdi.
İstediği herşeyi elde edebilirdi.
"Kontrol edemediğin şeyler için endişelenmeyi bırakmalısın. Ve hatta düşünmeyi bırakmalısın. Önümüzde ki bir saat içinde sadece anı yaşamakla görevlisin...."