Bir kalem aldım elime, ne yazsam nereden başlasam bilmiyorum.Bana bakışındaki
merhametini anlatsam gözlerindeki umuda ayıp olur.Öyle hissediyorum ki seni, içimde seni evvelden tanıyan bir ben varmış gibi.
İçimde benim bile bilmediğim onlarca sen var sevdiğim.
2 Aralık ve seni çok özledim