Seda Nur

Seda Nur
@Sedanurs1
Bir şeyleri hissediyorum ama ne olduğunu bilmiyorum.Bir yerden kaçıyorum ama nereye olduğu belli değil öylece uzaklaşıyorum birileri beni cok üzüyor ama isim söyleyemem.yoruldum galiba
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İşte ben durup:bu gidiş nereye diye soruyorum hep kendime ve sonra bu asra ayak uyduramadığımı iki kelimeyle özetliyorum: "Kalbim bu asrın dengi değil..."