Bir şeyleri hissediyorum ama ne olduğunu bilmiyorum.Bir yerden kaçıyorum ama nereye olduğu belli değil öylece uzaklaşıyorum birileri beni cok üzüyor ama isim söyleyemem.yoruldum galiba
İşte ben durup:bu gidiş nereye diye soruyorum hep kendime ve sonra bu asra ayak uyduramadığımı iki kelimeyle özetliyorum:
"Kalbim bu asrın dengi değil..."