Seda

"İnsan ölmeyince umut da ölmezmiş."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Halk deniz gibidir,derler.Doğru.Derin yeri de var,sığ yeri de."
"Savaş olmasaydı karıncalara imrenir miydim acaba? Ama biliyordum,bunun düşünülmesi bile ayıptır."
"Düşündüm,bir dal nasıl ağacın bir parçasıysa,bir ananın mutluluğu da halkın mutluluğundan bir parçadır.Hayat katılaştırdı yüreğimi,ama ben gene de böyle düşünüyorum.Ben hâlâ ayaktayım,halkım yaşıyor çünkü..."
"İnsanın gücü,kuvveti yerindeyse çalışmaktan güzel ne olabilir? "