Seda

"Çağların bilgeliği,şu bebelerin ağzında nasıl da dile geliyor...Kimisi savaşacak,kimisi yönetecek,kimisi dua edecek; uygar devletin hayranlık veren,eşi benzeri görülmemiş harikalarının,sonu gelmemecesine,tekrar tekrar kanlı iskeletleri üzerinde yükseldiği tüm diğer insanlarsa büyük ıstıraplar içinde sürekli çalışacak."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Barut tekrar gelecek.Bunu hiçbir şey engelleyemez.Aynı eski hikâye yeniden,yeniden yaşanacak.Sayısı artan insanlar savaşmaya başlayacaklar.Barut sayesinde insanlar milyonlarca insanı öldürecek ve çok ileride bir gün yeni bir uygarlık,sadece bu yoldan,ateş ve kan üzerinden evrilecek.Peki bunun faydası ne? "
"Uygarlık, sevgili torunlarım,alev tabakalarının içinde ve ölümün nefesinin altında yok olup giden şey,uygarlıktı."
"Ne fark ederdi ki zaten? Herkes ölüyordu nasıl olsa; iyisi de kötüsü de ,güçlüsü de,zayıfı da,hayata dört elle sarılanı da yaşamı aşağılayanı da...Herkes göçüp gidiyordu.Her şey göçüp gidiyordu."
"Uygarlık çöküyor ve artık herkes kendisi için yaşıyordu."