Seda

"Asla sevmeyen yarın sevecek/seven de yarın sevecek."
Reklam
"Çok gördüm ben böylelerini.Gün geliyor insan olduğunuzu keşfediyorsunuz.O zaman da ne halt edeceğinizi şaşırıyorsunuz işte."
"Kimseye gereksiz yere acı çektirmemelisin."
"Cevap her zaman ölümün bir şeklidir."
"Aşk aslında, diğer insanın içinde var olan bir şeyi sevmekten çok, kendi içimizde yer alan sevme kapasitesidir."
Reklam