"Her ölüm korkunç bir suç ortaklığının faturasını keser yaşama; her ölüm ayrıdır, verdiği suçluluk azaltılamaz, acısı ölümsüzdür; kemiğin etrafını saran parlak saçtan bir bilezik adeta."
"Bu deneyim mizahın ne olduğunu tam manasıyla anlamamı sağladı.Bu bir özgürlük göstergesiymiş.Özgür olduğu için gülebiliyormuş insan.Yalnızca bütünüyle önceden belirlenmiş olan bir evren gülümsemesiz yapabilir.Sonuçta insan nihai şakadan ancak bir kurban olarak kaçabilir- yani, sürekli bir sıvışma halinde olmanın sonucunda bir bakar ki gerçekten kayıp gitmiştir.İnsan var olamaz, özgür değildir artık."