Seda

"Sonra nasıl oldu bilmiyorum; sen günlerimin vazgeçemeyeceğim, ama olağan bir ayrıntısı haline geliverdin."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Aslında suskunluk demek olan küçük gevezeliklerinin ardında ne sakladığını merak ederdim etmesine de, merakımı gidermeyi zamana bırakırdım hep.O zaman da gelip geçiverdi.Bir bilim adamı olarak zaman verimliydi, yaratıcıydı, coşkuluydu ve yeterince uzundu.İnsan olaraksa ne kadar kısır ve yetersiz! "
"Her zaman bir şeyler öğrenir insan."
"Odamdan çıkmalıyım.Yalnızca alışkanlıkların örttüklerini- ki onların hepsinin işe yarar oldukları deneme deneme saptanmıştır- görmekten kurtulmalıyım."
"Oysa zaman güneşli bir tarladır.Öyle olmalıydı.Nereden bakarsan bak, her şeyi görebilirsin; uzaktır biraz belki, işte hepsi o kadar ama."