"Aslında suskunluk demek olan küçük gevezeliklerinin ardında ne sakladığını merak ederdim etmesine de, merakımı gidermeyi zamana bırakırdım hep.O zaman da gelip geçiverdi.Bir bilim adamı olarak zaman verimliydi, yaratıcıydı, coşkuluydu ve yeterince uzundu.İnsan olaraksa ne kadar kısır ve yetersiz! "
"Odamdan çıkmalıyım.Yalnızca alışkanlıkların örttüklerini- ki onların hepsinin işe yarar oldukları deneme deneme saptanmıştır- görmekten kurtulmalıyım."