"Sana büyük bir laf edeyim.Adam olma fırsatını alıyorum elimden.Bence çağımızda yapılması mümkün en şövalyece davranış budur.Yağlı enseli, geğirtili, yaşamın suskunluğundan hoşnut bir adam olma fırsatını elimden alıyorum..."
"İçimde dinmeyen bir susuzluk var.Keşfetmek, hayatı, dünyayı keşfetmek, bunun için yaşamak.Ne güzel olurdu değil mi?"
"Bir tren beni hangi uzak istasyona götürür? "
"Çok namuslu adamdır.Onu takdir ederim etmesine.Ama bana kalırsa namus, bir insanın tek dayanağı olmamalı.Çünkü tek başına namus, insanların kıyıcılığına engel olamıyor."