2015de lise sıralarındayken Debbie Macomber’ın Bir Mutluluk Mutluluk kitabını okumuştum. Sonrasında çok beğenip diğerleriyle devam etmiştim. Uzun süredir farklı alanlarda kitaplar okuduğum için sıra gelmiyordu. Kar Tanelerinin Bir Bildiği Var kitabını görünce içimdeki kar yılbaşı kış hayranlığındanda ötürü kesinlikle okumam gerektiğini düşündüm. İyi ki de düşünmekle kalmayıp okumuşum. Bayıldımmmm Konuları bize aktarışı, sürükleyiciliği ve öyküleme anlatım biçimini çok etkin kullandığı için tüm içtenliğimle teşekkür ederim okumak isteyenlere tavsiyemdir mutlaka okumalısınız kitabın sonunda benim gibi çok şaşıracağınıza eminim. :)
Kitaptan Alıntı
# Unutmayın, özgür bir çocuk mutlu bir çocuktur.