Sedat akkılıç

Sedat akkılıç
@Sedat2538
“Ve işte,kendi içimde yürümeyi öğrendim şimdi anladım ki artık herkes bayraksız bir ülkeydi..”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
nasıl geçtiği belli olmayan uzun bir yılda adını kimsenin koymaya cesaret edemediği bir teselliye yürüyorum
gözlerin gözlerime değince felaketim olurdu ağlardım beni sevmiyordun bilirdim bir sevdiğin vardı duyardım
Yokluğunda unuttu yürek Varlığındaki ahenk neydi Anladım yalnız yürüyüşler Seni düşünmek için bahaneydi
İki yanım dağ, üşüdüm heybetinden Bir adım daha güneşe, bir adım daha bir adım derken... genişledim