Sedat akkılıç

Sedat akkılıç
@Sedat2538
“Ve işte,kendi içimde yürümeyi öğrendim şimdi anladım ki artık herkes bayraksız bir ülkeydi..”
Reklam
nasıl geçtiği belli olmayan uzun bir yılda adını kimsenin koymaya cesaret edemediği bir teselliye yürüyorum
gözlerin gözlerime değince felaketim olurdu ağlardım beni sevmiyordun bilirdim bir sevdiğin vardı duyardım
Yokluğunda unuttu yürek Varlığındaki ahenk neydi Anladım yalnız yürüyüşler Seni düşünmek için bahaneydi
İki yanım dağ, üşüdüm heybetinden Bir adım daha güneşe, bir adım daha bir adım derken... genişledim
Reklam