Seda

Seda
@Sedayalcin1
güneşveay

Seda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·472 syf.·
11 günde okudu
·
2023 2. kitabı
Ayfer Tunç
8.3/10 · 11,7bin okunma
Reklam
"İnsan ölümün eşiğinde bile olsa unutulmadığı için seviniyor.Unutulmak çünkü ölümün provası,hatta bin beteri.Düşün.Bir bedenin var yeryüzünde ruhunun eşlik ettiği,yaşıyorsun ama hatırlayanın yok.Oysa ölmüşsen yoksun,umurunda mı artık kim anıyor adını,kim anmıyor..."
Sayfa 445·Kitabı okudu
"Tepemde asılı kaldı ağır yaralı çocukluğum.Kahramanlar bazen böyle yoksunluklardan doğar işte.Yanıp kül oldukları yerden..."
Sayfa 431·Kitabı okudu
"Riyanın altın çağını yaşadığı bu dünya artık bir çirkef çukurudur.Siz hâlâ bu dünyaya inanıyor musunuz?"
Sayfa 430·Kitabı okudu
"Evet,bir şeyi başkalarına rağmen güzelleştirmeye çalışmak delilikle bir diye düşünmüştüm..."
Sayfa 399·Kitabı okudu
Reklam