"İnsan ölümün eşiğinde bile olsa unutulmadığı için seviniyor.Unutulmak çünkü ölümün provası,hatta bin beteri.Düşün.Bir bedenin var yeryüzünde ruhunun eşlik ettiği,yaşıyorsun ama hatırlayanın yok.Oysa ölmüşsen yoksun,umurunda mı artık kim anıyor adını,kim anmıyor..."