UNUTMAK söylerken hiç zorlanmadığımız ama yaşarken öldüren bir kelimedir . UNUT denince unutuluyor mu tabiki hayır .Unutabilmek benim bu hayata yapamıyacağım şeyler arasındadır .Unutup affetmek istiyorum , unutup birdaha hatırlamak istemiyorum ama olmuyor aklım unutsada kalbim hatırlatıyor çünkü yara iyileşir ama izi silinmez bende böyleyim yaram var iyileşti ama izleri gitmiyo kapatmaya çalışıyorum görmemek için ama sızlayarak kendini hisettiriyor unutmak istiyorum git diyorum gitmiyo bırakmıyor yaram beni belki birdaha aynı acıyı çekmemk için izi silinmiyo belkide beni bu hayattan nefret ettirmek için...