İlişki bize iyi gelmeli, iyi gelmiyorsa bedeli ödetilmeli düşüncesiyle çıktığımız bir yolda karşılaşmayı umduğumuz şey sevmek, sevilmek, değer görmek, değer vermek olabilir mi?
Oysa bütün bu kusursuz görünen şeyler sadece fotoğrafta dikkat çekici. Güzellik böyle bir şey değil. Kusursuzlukta tek tip bir algı var. Fabrikasyon bir sonuç var. Herkes aynı, hepsi aynı, her şey aynı... Sadece renkler ve markalar değişiyor o kadar. Erkekler aynı, kadınlar aynı... Hepsi birbirine benziyor. Kıyafetler aynı, stiller aynı, görüntüler aynı. Bilgisayar oyununun içinde yaşıyormuşuz gibi gelmiyor mu sana da? Mükemmel çizimler, mükemmel tasarımlar, evet kusursuz çizilmişler ama hepsi aynı.
Bu güzel değil ki?
Unutma ki hikâyesi olanlar yaşar sadece. Kusursuz olanlar değil.
Her zaman söylerim, yine söyleyeceğim:
İyi bir hikâyen olsun yol arkadaşım...
İyi bir hikâye, kusursuz bir CV'den daha mutlu, daha bere- ketli, daha sağlıklı bir hayat vaat eder.