Bu uygulamada istediği rahatlığı (ne kastettiğimi kadın arkadaşlar anlayacaktır) bulamayınca çirkinleşmeyen bir erkek var mı bilmiyorum. Sınırlarınızın olması, ölçülü davranmaya çalışmanız sizi ya yobaz yapıyor ya da yabani. Dıştan bakınca kitapların okunduğu, alıntıların paylaşıldığı bir uygulama gibi dursa da içten içe artık flört uygulamasından başka bir şey değil burası. Sanırım kullanmak anlamsızlaşıyor gün geçtikçe.