Serinin son kitabına geçmek üzereyim. Şu ana kadar okuduklarımdan yola çıkarak şunu söyleyebilirim ki her zaman olduğu gibi film kitaba büyük haksızlık. Özellikle Melez Prens bence serinin en iyisiydi. Draco’nun korkusu, çaresizliği iyi yansıtılmıştı. Bence karakterler kitapta daha derinlikli. Her karakter kendi içinde bir hikayeye ve dinamiğe sahip ama filmde bunlar atlanmış. Bence en önemlisi kitaptaki harry ile filmdeki arasında dağlar kadar fark olması. Harry Potter kitapta son derece buyurgan, dik başlı, öfkeli. Kesinlikle filmdeki kadar dostlarına düşkün veya fedakar değil. Sanırım bu sebeplerden sadece filmle yetinmek yerine bu seri baştan sona okunmalı.