"Sayıların soğukluğu dışında hiçbir şey yoktu...Haberlerin sonunda açıklanan sayılar için şefkat hissetmek, öyküsünü bildiğimiz ya da en azından hayal edebildiğimiz insanlara karşı şefkat hissetmek çok daha zor..."
"Çünkü burada insanlar bir yanlışlık gibi ölüveriyor...O kadar çok güzel insanın ölümünü gördüm ki, öğrendim. Ne yaparsan yap sadece bir hikâye kalıyor geriye. Anlatınca yalan gibi, hiç olmamış gibi gelen."