"Ortadoğu, insan hayatının kıymetli olmadığı yerdir, diye düşünüyorlar. Değil. Ortadoğu bazı insanların kıymetsiz, bazılarının ise lüzumundan fazla kıymetli olduğu yerdir... Beyrut'ta hiçbir şey yapmana gerek yok. Çünkü sürekli bir şey olur. Sen bir şey yapmasan da hayat doludur bu yüzden. Sürüklenip gidersin ve bu çok büyük bir hayat sunar sana. Her zaman kendini feda edecek kutsal bir şey vardır. Ne büyük konfor! Anlam aramak zorunda değilsin, çünkü bol miktarda anlam var ortada. Çünkü bol miktarda kan var. Kan varsa hep anlam vardır... Ortadoğu'da bir şey bilmenize de gerek yoktur... Ortadoğu'da mühim olan kimin hayatının kıymetli olduğu."