Ben adil biçimde cezalandırıldığımı kabul ediyorum. Peki, bu masum kadınlar ne yaptılar? Mühim değil; onların onurlarına leke sürüldü ve mahvoldular. Işte adalet dedikleri bu.
Artık ne cam ne çerçeve kalmıştı ama pencere aralarında, ardında mahkümların ve delilerinin Solgun yüzlerini saklayan büyük demir parmaklıklar vardı.
Hayatın yakından görünüşü işte böyle.
Hangi kitabın neresinde okumuş olduğumu hatırlamıyorum, içerisinde iyi bir cümle yazılıydı ."" tüm insanlar belirsiz süreyle idama mahkúmdur"" .Peki bu benim durumumu değiştirmeye yarar mıydı?