seboş

seboş
@Seeboo
Tehlikeli sayılmam artık. Kalbimi kalın bir kitabın arasında kuruttum..
Ankara
Ankara, 14 Temmuz 1989
654 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Yaşayıp gidiyoruz işte! Bazen bahar tadında, bazen Kışın ayazında. Biraz Eksik, biraz fazla, varla yok Arasında.. Bazen cümle Alem birlikte; bazen yapayalnız İçimizde...
Felsefe
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kaç yaşına gelirsem geleyim, Kalbime dokunan sözlere, Saçımın okşanmasına, Güzel bir bakışa yenik düşeceğim... Frida Kahlo
Maalesef haklı
Kaç yaşına gelirsem geleyim, Kalbime dokunan sözlere, Saçımın okşanmasına, Güzel bir bakışa yenik düşeceğim... Frida Kahlo
Mevlana der ki "Kıymet bilmek kaybedince arkasından ağlamak değil, yanındayken sımsıkı sarılmaktır." Boşuna denmiyor '".Ben öldükten sonra getireceğiniz çiçeği çöpe atın... Mezar taşları çiçekten anlamaz"".