"...Ben de böyle güzel
Bir anadan doğmuştum..
Üzmeden ağlatmadan
Ve ağlamadan doğmuştum...
Niyetim yoktu kalmaya..
Şöyle şakadan doğmuştum.
O gün bugün, otururum
Şunun şurasında...
Adresimi sorarsan,
"Bedbaht ile bahtiyar arasında!.""
"...Bulutlar birleşir alaca mesafelerde,
Çöker uzak limanlardan bir sis.
Bir sıkıntı başlar siyahlığında kaderin,
Bildirir, yanınca yanınca,
Ömrün neresindesiniz, aşkın neresindesiniz.
Yüreğin mi daralıyor, yıldız ışığında,
Bırak hâtıralar gitsin biraz daha geri.
Ruhu götürmeden vakit yürüyebilir,
Düşün nasıl durmuş yüzlerce yıl,
Aynı noktada bu deniz feneri..."