Şevval

Şevval
@Seevval
10/10
·576 syf.·
2020 4. kitabı
Kitaba tek kelimeyle bayıldım! Daha çok "Ah Nisa, vah Nisa, niye böyle değil de öyle yaptın" demekle falan geçti ama yine de oldukça güzeldi. Demir en en çok sevdiğim karakterdir ve ben bile aşık oldum Demir'e . Senem araya girdiği için sinir oldum hep. Nisa bir adım atacak oluyo ama hep kafasında Senem delirdim o zamanlarda.
Kutup Yıldızı - 1Mehtap Fırat · Ephesus Yayınları · 20203,678 okunma