Sefa Köse

ayak bağı
Ayak bağı olmaktansa hayat bağı olmalıydı insan.
Sayfa 51 - KDY·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Trambolinkafası
(Akıllanmazdı bu. Daha başladığı konuyu bitiremiyordu. "Trambolinkafasındakidüşünceler" yüzünden oluyordu her şey. Başladığı işi bitiremiyordu ama sonsuza kadar uzatabiliyordu.)
Sayfa 51 - KDY·Kitabı okudu
Edebiyat
Son
Zaten hangi son iyidir ki?
Sayfa 50 - KDY·Kitabı okudu
Edebiyat
Başlangıcın sonrası
Ama emin olduğum bir şey var ki o da kendimi hep iyi bir başlangıcın sonrasında "Acaba ne zaman kötü bitecek?" sorusuna cevap beklerken bulmuş olmamdır.
Sayfa 50 - KDY·Kitabı okudu
Edebiyat
- Hayatına bir insan almak ya da bir başkasının hayatına girmek sadece sevgiyle ya da aşkla olacak şeyler değiller. İnsanların kendince daha farkında olmadığı sınırları, adını koyamadığı davranışları, yüzleşmek yerine kaçtığı korkuları ve daha nice şeyleri var. Senin de öyle.
Sayfa 49 - KDY·Kitabı okudu
Edebiyat