(Akıllanmazdı bu. Daha başladığı konuyu bitiremiyordu. "Trambolinkafasındakidüşünceler" yüzünden oluyordu her şey. Başladığı işi bitiremiyordu ama sonsuza kadar uzatabiliyordu.)
Ama emin olduğum bir şey var ki o da kendimi hep iyi bir başlangıcın sonrasında "Acaba ne zaman kötü bitecek?" sorusuna cevap beklerken bulmuş olmamdır.
- Hayatına bir insan almak ya da bir başkasının hayatına girmek sadece sevgiyle ya da aşkla olacak şeyler değiller. İnsanların kendince daha farkında olmadığı sınırları, adını koyamadığı davranışları, yüzleşmek yerine kaçtığı korkuları ve daha nice şeyleri var. Senin de öyle.