Hayatım boyunca okuduğum en iyi ve beni etkileyen derinden yaralayan kitaplardan biri oldu. İyi ki okumuşum. Her yerde karşıma çıkan bir kitaptı okuduktan sonra az bile konuşulduğunu anladım. Kitap kendi dilinden oldukça iyi çevrilmiş çok akıcı ve okuyanı sıkmayan bir dili var.
Kısaca konusundan da bahsedeyim Fugui öküzüyle tarlasını sürerken bir yabancıyla karşılaşır ve ona hayatını anlatmaya başlar. Babasının kendisine bıraktığı mirası kumarda kaybeden Fugui'nin tüm ailesini sırasıyla kaybettiği sefil ve acı dolu hayatı anlatılıyor.
Tavsiye ediyorum okumak isteyenlere keyifli okumalar diliyorum.