Rabia

Rabia
@Sefiller_
Zaten yalnızlığımın sebebi kitaplardaki karakterleri semtimde bulamayışım değil miydi ?
Haritası ve dümencisi olmayan, varacağı limanı bilmeyen bir gemi gibiydi ve kendini yaşamın akışına bırakmıştı zaten acı veren de yaşamaktı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Acıma ve şefkat kölellerin yer altında hapsedildiği koğuşlarda ortaya çıkmıştı sefalet ve zaafiyet içinde yaşayan insanların çektiği ıstırap ile döktüğü terden başka bir şey değildi.
Açlık çekerken sık sık dünyanın dört bir yanında açlık çekenleri düşünüyordu. Ama şimdi karnı tıka basa doluyken açlık çeken yığınlar zihnini işgal etmiyordu.
Hayalleri içine ışık sızmayan, karanlık bir hasta odasına tıkılıp kalmıştı.
Hayat dayanılmayacak kadar sıkıcı ve aptalcaydı ağzında kötü bir tat bırakıyordu.