S

Ben her türlü kabalıktan ,terbiyesizlikten nefret ederim ,çünkü çok hassasımdır
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ama aşkın modası geçti artık,şairler öldürdü aşkı . Aşk hakkında o kadar çok şey yazdılar ki , kimse onlara inanmaz oldu; bence çok normal .
Seyahat insanın zihnini geliştiriyor,bütün önyargılardan kurtarıyor
“Garip şey” dedi ,içim sımsıcak ,oysa hava ne kadar da soğuk .” “İyi bir davranışta bulundun da ondan” dedi prens
Şahsi fikirlerini yüksek sesle dile getirmeyecek kadar nazikti