Çaresizim ya ben şu an.
Acılar içindeyim.
Kıvranıyorum.
24 saat geçti üzerinden ama hala kıvranıyorum. Bağırmak, haykırmak, küfretmek istiyorum.
Ölümüne kadar yürümek istiyorum.
Şimdi ikimiz, bilmiyorum.
Kiminle uyuruz..
Kime sarılırız kendimizden kaçıp.
Ya unutursam seni?
Affedermisin kendini.
Sahi, düşmek ister misin gözüm kadar dilimden de ?Şimdi neredeyiz, bilmiyorum..ne kadar uzağız, bilmiyorum.
Unutuyor olmanın bir adım gerisinde, sesin ne renkti hatırlamıyorum..
Ellerin sıgara sarıyor mu yine ?
Bir daha böyle sevilemeyecek olmanın telaşı düşüyor mu yüreğine..?
Sevgisine sahip çıkamamışlığın haklı utancını duyabiliyor musun ?
Korkmuyor musun,
Bir gün senin kokunu mezara gömecek kadar çok severler beni diye ?
Her gün biraz daha ağıran saçlarına bak, görmüyormusun zamanın ne kısa, ömrün ne çabuk olduğunu..
Ne hızlı eskidiğini hayatın.
Ertelenmeyeceğini yaşlanmanın ve unutulmanın…Anlamıyor musun ?
Sahi seni unutursam kim olursun biliyor musun ?,
Kimin kaçıncı yarası olursun?
Kimin düşerken tutunduğu dal olursun,
Sen ki benim;İlk göz ağrım, ilk sevebilmişliğimsin..
Kimin hikayesine figüran olur, benim kahraman ilan ettiğim?
Çok başka sevdim ben seni.
Kimsesiz bıraktın sen beni...'♥