Bir yerde okumuştum;
Karanlık tünellerin sonu aydınlık olsa da, eğer o yolda bu karanlık içinize işlemizse, aydınlıkta olmanızın bir etkisi olmaz. Sizi güneş bile ısıtamaz...
-Karamelek..
Sevdiklerinizi kaybetmek istemiyorsanız onlara biraz sevgi aşılamayı deneyin, Lütfen... Ve onlardan uzaklaşmayın, Eğer bir gün sizden uzaklaşırlarsa onları suçlamayın..!