karakter analizleri ve olay örgüsü muhteşem olan bir roman.hayatımda ilk defa, okuduğum bir romanın karakterleri bu kadar net kafamda canlandı ve olaylar gelişirken sanki gerçekmişler gibi "hadi be böyle olmasın", dedim. bence sabahattin ali'nin kürk mantolu madonna kitabından çok daha güzel ve dostoyevski'nin suç ve ceza'sı ile yarışabilecek bir roman.