Saka ve Sanrı'dan sonra Sarkaç kitabını okudum ve bugün bitti.Kitap basılmadığı için buraya ekleyemiyorum ama gerçekten çok güzeldi.
Gurur Kalender'in abartıldığı düşünürdüm ama kitabı okuyunca gerçekten az bile söylendiğini düşünüyorum.Gurur Kalender gerçekten tek başına bir olay!
Sarkaç kitabının ikincisi gelicek mi? Bilen birisi varsa yazsın lütfen,kesinlikle okuyun...
<3