Kadın cinayetleri,toplumların oluşturduğu bilinç algısıyla doğru orantılıydı.Ve malesef ki bu ülkede kadınlar güçsüz görünüyordu bu zavallı zihinlerce. Sırf bu yüzden güçlü olmalıydık,dik durmalıydık,pes etmemeliydik.Yalnızca dik durarak savaşabilirdik bu katil düşüncelerle.