Çok şeyi olan değil ,çok veren zengindir.Bir şeyi yitirmekten korkan istifçi,ne kadar çok şeyi olursa olsun ,ruh bilim dilinde yoksul ve yoksun bir kişidir .Ancak kendinden bir şeyler verebilen kişi zengindir.
Sadist kişi emreder , sömürür,can yakar, aşağılar;mazoşist kişiyse emredilir , sömürülür,canı yakılır,aşağilanir.Bunlar gerçekte büyük farklılıklardır fakat duygusal açıdan ele alındığında fark o kadar büyük değildir .Her ikisi de aynı konumdadır : bütünleşmeden birleşme ..