Kitap çok etkileyiciydi Livanelinin dili çok akıcıydı. Başlangıçta Selim ve Leyla’nın lise anları imsanı o yıllara götürdü. Sonrası beklemediğim bir şekilde ilerledi ve heyecan hiç bitmedi . Yazarın kalemine sağlık.
İlk başlarda hikaye yavaş ilerliyordu fakat ilerledikçe akışı hızlandı. Hikayenin kahramanı Ahmet diye düşünürken ikizinin çıkması kitabın sonumda tam bir ters köşe çok etkileyiciydi gerçekten. Livaneli kitaplarına bayılıyorum şu an benim için Seranad ve Son ada ile üçüncü favorim oldu.
Kardeşimin HikayesiZülfü Livaneli