Seriyi 2. bitirişim ve buna rağmen ikinci kitabı bir günde bitirdim ama... o kadar hak etmiyor ki böyle bi sonu. O kadar zoruma gidiyo ki bu belirsizlik gözlerim doluyor. Bu mükemmel seriyi okumasam pişman olurdum ama keşke son 30 sayfayı okumasaydım daha mutlu olurdum....