Selcan Çekiç

Selcan Çekiç
@Sel_cann
Öğretmen
Yüksek Lisans
Aksaray
Aksaray
392 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı
Bazen birilerinin bizi sevmesi çok guzelken bazen kötü olabilir. Ben kendi adıma" İyi ki bu insan beni sevmiyor." dediğim zamanlar oluyor.
Sayfa 37·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Selcan Çekiç

, bir kitap okudu
10/10
·224 syf.·
Beğendi
·
22 saatte okudu
·
2025 7. kitabı
Beyhan Budak
8.7/10 · 3.734 okunma
Aile her zaman kan bağı değildir. Hayatınızda sizi kendi yaşamlarında isteyen insanlardır, sizi olduğunuz gibi kabul edenlerdir.
İnsan çok kötü görünüp hala yaşamaya devam edebilir. Görseniz şaşarsınız.
Sayfa 226·Kitabı okudu