Kitap, başta ergenlik çağındaki gençler olmak üzere ailelerine ve yakınlarına da hitap ediyor.
11-12 yaşında bir çocuğun bile anlayabileceği şekilde yazılmış kitap. Oldukça sade ve samimi bir dili var. Ders kitabı niteliğinde olmadığı için okuması keyifli. Ergenlikteki uyku düzeni, beynin öğrenme şekli, hormonların tepkisi, karar verirken acelecilik, bağımlılıklar gibi pek çok biyolojik etkenleri değerlendireceğimiz bir eğitim sistemi kurulmasını öngörüyor. Severek okuduğum ve Maviyle tanıştığima memnun olduğum bir eser oldu.
Keyifli okumalar:)