Selamet Kılıç

Selamet Kılıç
@Selamet_
"herkese göre değil Allah'a göre.."
Hz.Ömer(ra): "Bana kusurumu gösteren kimseye Allah rahmet eylesin." derdi..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlar nasıl bu kadar bol keseden konuşuyor hiç tanımadıkları biri hakkında.Hakikatten ne kadar uzaklar!
Ol kişi ne zaman ki nefsinin arızalarını takıntılarını,hatalarını ayırt eder ve düzeltmeye niyetlenir,işte o zaman içsel bir yolculuğa çıkar.
Peki ya sen sevgili Ella? insanlık denen çorbaya nasıl malzemeler katıyorsun?
Şu hayatta daha çok şey bilen insanlar daha durgun daha dingin olurdu.